Kac może i nie ma, ale ja mam serce i postarałem się zebrać dla Was ciekawe sposoby na łagodniejszy ten drugi dzień 🙂

Bo mówienie, że wystarczy „nie pić” jest bez sensu 🙂

29700855_ml

Przed imprezą

  • Wyśpij się, zmęczony organizm szybciej ulega alkoholowi
  • Zjedz posiłek przed wyjściem, spowolnisz wchłanianie alkoholu
  • Wypicie kieliszka oliwy lub zjedzenie surowego jajka zabezpieczy Wasz żołądek

W trakcie imprezy

  • Przede wszystkim nie mieszaj różnych rodzajów alkoholu
  • Jeśli palisz to postaraj się ograniczyć bowiem nikotyna zwiększa zatrucie organizmu
  • Unikaj gazowanych napojów, gdyż przyspieszają one wchłanianie alkoholu

Po imprezie

  • Wypij dużo wody przed pójściem spać, najlepiej wodę z cytryną
  • Trzymaj butelkę wody przy łóżku, kiedy zbudzisz się w nocy, szybko zgasisz pragnienie

Poranek

  • Sięgnij po soki owocowe i warzywne, które uzupełnią brakujące minerały (magnez, sód, potas, wapń) oraz witaminy. Polecany jest sok pomidorowy, który zawiera dużo potasu i magnezu oraz sok z kapusty kiszonej, bogaty w wapń i witaminę C.
  • Zjedz lekkie śniadanie, najlepiej jajecznicę. Jajka zawierają cysteinę (aminokwas), która wspiera metabolizm i wspomaga usuwanie toksyn z organizmu
  • Zjedz łyżkę miodu, zawarta w nim fruktoza podniesie poziom glukozy, która jest źródłem energii dla wszystkich komórek
  • Nie pij napojów izotonicznych, które sprawdzają się po wysiłku fizycznym, natomiast ich skład może pogorszyć zmęczony żołądek
  • Klinik? Wbrew pozorom mała dawka alkoholu może przywrócić „poprawne” działanie organizmu, a przynajmniej pomoże zjeść śniadanie, które uzupełni nam brakujące minerały
  • Spacer, dotlenienie mózgu pomoże na ból głowy i poprawi nastrój 🙂

A tymczasem miłej imprezki 🙂

A jak wy sobie radzicie? Babcine sposoby mile widziane 🙂

Podobne posty